Miks toi on
aina tollanen? - persoonallisuus-
profiloinnit
Erilaisuus on rikkaus, sanotaan, mutta käytännössä se ei aina ole niin helppoa. Persoonallisuusprofiloinnit ovat testattuja malleja, joiden avulla opimme ymmärtämään sitä miltä vuorovaikutustapamme kuulostavat ja näyttävät muista ihmisistä - niistä joista aina mietimme, että miksi tuo on aina tuollainen.
Käytän profilointityökaluina sekä DisC- että Peili-työkaluja asiakkaan toiveen mukaan. Discissä jokainen osallistuja arvioi vain itseään, Peilissä arvion antavat myls arvioitavan valitsemat työtoverit.
Teemat
Miten eri persoonallisuustyypit kommunikoivat?
Miten eri tyypit reagoivat konfilkeissa?
Mikä on paras tapa luoda luottamusta eri persoonallisuustyyppien välille?
Persoonallisuustyyppien hyödyntäminen asiakas-, myynti- ja esihenkilötyöskentelyssä
Mitä hyötyä tästä meille on?
Kommunikaatio on avoimempaa
...kun tiimiläisten ei tarvitse astella munankuorilla tullakseen toimeen
Ymmärrät toisten reaktioita
Jokaisen kommunikaatiotyyli on omanlaisensa. On helpompi olla, kun ymmärtää miksi toinen reagoi esim. palavereissa eri tavalla kuin sinä.
Opit soveltamaan kommunikaatiotyyliäsi asiakastilanteissa
Myyjät, asiakaspalvelijat ja asiantuntijat oppivat kohtaamaan erilaisia ihmisiä luotta,usta kasvattavalla tavalla
Esihenkilötaidot syventyvät
...kun opit näkemään ja ymmärtämään johdettaviasi ja heidän kommunikaatiotapaansa paremmin.
”
Anna on ollut meillä kouluttamassa henkilöstöämme vaikuttavaan puheeseen ja esiintymiseen liittyen sekä valmentanut työyhteisöämme käytös- ja kommunikaatiotyyleissä DiSC -analyysin tuella. Anna on tilannetajuinen asiantuntija, joka osaa kiteyttää ydinviestin hyvin. Lisäksi hänen kyky huomioida liiketoiminnan erityispiirteet oli meillä onnistuneiden kokonaisuuksien keskiössä.
Parempi kommunikaatio kiinnostaa!
Kerro lyhyesti toiveistanne allaolevalla lomakkeella. Sovitaan sen jälkeen lyhyt briiffipuhelu, jossa mietimmeyhdessä millaisesta avusta porukkanne eniten hyötyisi.